Domus Administration

Domus Administration (Domus) har siden etableringen i 1981 beskæftiget sig med administration af bolig- og erhvervsejendomme, andelsboligforeninger, ejerforeninger samt grundejerforeninger. Domus beskæftiger 3 medarbejdere, og det overordnede ansvar varetages af direktør Henrik Amand Holtegaard.

Domus varetager administrationen af ejendomme for selskaber, fonde og privatpersoner, samt ejerforeninger, andelsboligforeninger og grundejerforeninger. Porteføljen er fortrinsvis beliggende på Frederiksberg og i København samt Nordsjælland.

Hos Domus kan du samle alt under samme tag, således at al daglig administration, drift og vedligeholdelse samt servicering af din ejendom sker ét og samme sted i samarbejde med vores samarbejdspartnere.

Hos Domus har du én fast kontaktperson. På denne måde kommer vi til at kende dig og din ejendom godt samt de individuelle krav, ønsker og værdier, du har for din ejendom og administrationen af denne. Derved sikres en optimal, individuel og værdiskabende administration af din ejendom. Selvom du får tilknyttet en fast kontaktperson, er der altid back up af en anden administrationsmedarbejder i tilfælde af fravær.

Hos Domus har vi indgående kendskab til administration af udlejningsejendomme, andelsboligforeninger og ejerforeninger. Domus’ kompetente medarbejdere har igennem flere år arbejdet med speciallovgivningen inden for dette område og kender alle de problemstillinger, der kan være i forbindelse med administration af fast ejendom. Domus’ medarbejdere deltager hvert år i kurser og efteruddannelsesforløb for at sikre en høj faglig dygtighed.

Domus er medlem af Ejendomsforeningen Danmark, og er underlagt ”etiske normer for ejendomsadministration”. Domus har tegnet rådgiveransvarsforsikring hos HDI Global Specialty SE repræsenteret af HDI Danmark.

Domus anvender it-systemet Unik Bolig 4, der er et af de førende it-systemer til administration af fast ejendom. Som en del af denne it-løsning tilbyder Domus bestyrelsesweb og beboerweb, hvormed bestyrelsen og/eller ejendommens beboere kan få adgang til en række forud faste informationer om ejendommen, for eksempel vedtægter, årsrapporter og generalforsamlingsreferater. Desuden tilbyder Domus en hjemmesideløsning for din ejendom.

Domus gør sig umage hver eneste dag for at gøre det nemt for vores kunder. Omfanget af administrationsopgaverne fastlægges i en skriftlig administrationsaftale, der skræddersys efter den enkelte kundes/ejendoms behov og ønsker i en tæt dialog således, at man som kunde trygt og roligt kan overlade administrationen af sin ejendom til Domus.

Domus har tæt og stærkt samarbejde med advokater hos Holtegaard & Partners Advokatfirma med specialistviden inden for fast ejendom omfattende blandt andet byggesager, boligleje- og erhvervslejeret, entrepriseret samt tvisteløsning. Hos Domus kan vi bistå med at optimere driften af din ejendom og dermed skabe en værdiskabende tilgang til administration af ejendommen. Desuden har Domus stor erfaring med at yde rådgivning i forbindelse med renoveringsopgaver, om- og tilbygninger samt projektudvikling af ejendomme, ligesom Domus har betydelig erfaring med byggestyring af sådanne opgaver, især istandsættelse og renoveringer af lejligheder.